Waarom een website?
Bedrijven kunnen een website gebruiken om commerciële doelen te realiseren. Non-profit
organisaties en instellingen om communicatie-doelstellingen te bereiken.
Doel van een website
Bedrijven kunnen een website gebruiken om:
- bezoekers (doelgroep) te informeren
- met bezoekers te communiceren
- aan bezoekers te verkopen
Voordelen van een website
- uw bedrijf is 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar
- u bereikt meer potentiële klanten en een groter afzetgebied
- u kunt uw bedrijf op eigentijdse wijze presenteren
- directe interactie tussen webbezoeker en uw bedrijf
- aangeboden informatie is eenvoudig en snel te actualiseren
- bezoeker kan direct over informatie beschikken
- bezoeker kan via webformulier direct contact zoeken
Toegevoegde waarde website
Uit NIPO-onderzoek bij bedrijven blijken de grootste effecten van een webste en internet te zijn:
1. Vergroting van omzet
- bereiken van nieuwe klanten
- vergroting afzetgebied
- verkoop van producten
- vergroting bekendheid
- versterking imago
2. Vermindering van kosten
- minder telefoon met standaardvragen
- minder folders, prijslijsten, productsheets (downloaden vanaf website)
- minder adverteren in traditionele media
- efficiëntere afhandeling van vragen, klachten, offertes, afspraken e.d. via e-mail/webformulier
3. Verbetering van service
- informatie is snel en altijd beschikbaar en direct opvraagbaar (downloaden folder, productinfo)
- betere bereikbaarheid: bezoekers kunnen sneller/makkelijker via e-mail contact opnemen,
informatie downloaden, offerte aanvragen, afspraak maken, reserveren e.d.
Weten wat een website voor u zou kunnen betekenen? Advies nodig?
Bel (0578) 56 10 54 of e-mail ons
voor informatie of een persoonlijk adviesgesprek!